AUSSIE MIRACLE RECHARGE TAKE THE HEAT REVIEW!

Ik stijl mijn haren echt wel elke week 1 tot 3 keer. Ik heb een grote bus krullen maar ik vind stijl haar toch het mooist staan en het is het makkelijkst. Ik ben altijd wel opzoek naar producten die mijn haar beschermen tegen de hitte van de stijltang.

Ook is mijn haar wel redelijk futloos en droog hierdoor geraakt. Ik heb altijd de heat protector gebruikt van het merk Syoss. Laats vond ik ook een soort serum met een heat protector erin van Guhl (klik voor eerdere review). Dit product is me ook erg goed bevallen.

Ik kwam gister bij de action en natuurlijk kijk ik altijd even bij de haarproducten. Tot mijn verbazing zag ik daar een heat protector van het merk Aussie voor maar €3,50! 

De miracle recharge take the heat. Het is een conditioning spray. Er zit 250 ml in. Dit product bevat Australische jojobazaadolie. Dit helpt tegen het beschermen tegen schade door hitte. Je kan het gebruiken op nat of droog haar.

Dit product ruikt zoooo lekker. Ik heb dit voor het stijlen op mijn droge haar gespoten. Toen heb ik het even laten intrekken want het is ook een leave-in. Hierna ben ik begonnen met het stijlen van mijn haar. Ik merk al gelijk dat ik door dit product ook makkelijk door me haar heen kom.  Ik zie ook dat mijn haar glanst en echt een boost krijgt. Ik vind dit product erg fijn en raad dit jullie zeker aan! En voor dat prijsje!

 

 

Plaats een reactie